Inkluzyjność
Na uczenie patrzymy holistycznie. Szczególną wagę przywiązujemy do inkluzyjności, bo wiemy, jak różne są dzieci i z jak różnymi umiejętnościami rozpoczynają naukę. Wierzymy, że każde dziecko może nauczyć się programowania, jeśli tylko zapewnimy odpowiednie i bezpieczne miejsce do nauki.
Indywidualne podejście
Skupiamy się na efektach nauki i osiągnięciach dzieci. Aby jak najlepiej dopasować proces nauczania do każdego dziecka, zachęcamy do pracy we własnym tempie. Dzieci mają możliwość poznania własnych możliwości i motywują się do uczenia przez zabawę.
Międzynarodowe standardy
Nasze kursy są zgodne z międzynarodowymi standardami nauczania i opierają się na licencjonowanych treściach opracowanych przez zawodowych nauczycieli i praktyków w dziedzinie programowania. Rodzice poznają podstawowe cele kursów i oczekiwane efekty nauki. Pod koniec każdego kursu zapraszamy ich również na lekcję otwartą, aby zaprezentować praktyczne umiejętności zdobyte przez dzieci w ciągu rocznej pracy.
Metoda blended learning
Dbamy o to, aby nasi uczniowie zdobyli niezbędną wiedzę i byli w stanie wyjaśnić i pokazać to, czego się nauczyli, w praktyce. W tym celu pracujemy w zgodzie z założeniami podejścia blended learning – wykorzystujemy mieszane metody kształcenia, w tym ćwiczenia na komputerze, bez komputera i gry planszowe.