Rozwiną biegłość w korzystaniu z niezbędnych narzędzi i bibliotek Pythona, kluczowych dla rozwoju AI (Sztucznej Inteligencji)
Zdobędą solidne podstawy w fundamentalnych zagadnieniach AI, w tym w różnorodnych modelach uczenia maszynowego i ich praktycznych zastosowaniach.
Opanują techniki skutecznego przygotowywania, czyszczenia i przetwarzania danych do wykorzystania w modelach AI.
Zdobędą praktyczne doświadczenie w wyborze, implementacji i optymalizacji modeli AI w celu osiągnięcia pożądanych wyników.
Zgłębią zaawansowane tematy, takie jak sieci neuronowe, metody głębokiego uczenia i wykorzystanie wstępnie wytrenowanych modeli w aplikacjach AI.
Zastosują zdobytą wiedzę w praktycznych projektach symulujących rzeczywiste scenariusze, doskonaląc tym samym umiejętności rozwiązywania problemów.
Poznają etyczne aspekty związane z technologiami AI i zrozumieją znaczenie tworzenia odpowiedzialnych etycznie rozwiązań AI.
Nasz kurs obejmuje tematykę Sztucznej Inteligencji (AI) z użyciem programowania w Pythonie w ramach 30 interaktywnych spotkań. Program uwzględnia podstawy Pythona, przetwarzanie danych oraz rozwijanie modeli AI, łącząc teorię z praktycznym doświadczeniem. Uczestnicy kursu skonfigurują swoje środowisko Pythona, nauczą się niezbędnej składni i wykorzystają potężne biblioteki do manipulacji i wizualizacji danymi, budując solidne podstawy do zrozumienia data-driven AI.
W trakcie kursu uczestnicy opanują zagadnienie uczenia maszynowego (ML), trenowania modeli oraz ich ewaluacji. Dzięki pracy z rzeczywistymi zbiorami danych, studenci nauczą się wstępnego przetwarzania danych, wyboru algorytmów oraz dostosowywania modeli. Zaawansowane tematy obejmują sieci neuronowe i głębokie uczenie przy użyciu TensorFlow i Keras, stosowane do zadań takich jak klasyfikacja obrazów i analiza sentymentu oraz użycie modeli wstępnie wytrenowanych.
Główne cele kursu to rozwijanie umiejętności krytycznego myślenia i rozwiązywania problemów poprzez projekty, takie jak opracowywanie modeli AI do rekomendacji książek czy prognozowania trendów. Projekty te ilustrują wpływ AI na naszą rzeczywistość. Po zakończeniu kursu uczestnicy będą biegli w Pythonie dla AI, zdolni do przygotowywania danych i implementacji modeli AI oraz świadomi kwestii etycznych związanych z rozwojem AI.
Trwa pobieranie dostępnych terminów
{{locItem.name}}
{{locItem.address}}
{{groupItem.timeSlot}}
Start: {{groupItem.start}}
{{soldOutLabel}}
Przyprowadzanie/Odbieranie: {{groupItem.pickupLabel}}
Brak dostępnych terminów
Wymagania
Podstawowa znajomość języka angielskiego
Czas trwania kursu
30 spotkań po 90 minut
Grupa wiekowa
12+ lat
Wielkość grupy
maksymalnie 10 uczestników
Język wykładowy
angielski
Cena
3591 zł (kwota płatna z góry, uwzględniająca 5% zniżki)
8 rat po 420 zł
(do pierwszej raty doliczane jest 420 zł wpisowego; łączna opłata za kurs 3780 zł)
Bezpłatne zajęcia pokazowe
Pierwsze zajęcia kursu są bezpłatne. Możesz zapisać na nie dziecko bez żadnych zobowiązań. Decyzję o kontynuacji nauki podejmij po ich zakończeniu.
Zniżki
5% za zapis z Kartą Dużej Rodziny, zapis dziecka na więcej niż jeden kurs lub zapis rodzeństwa
5% za opłatę z góry za cały kurs
Zniżki sumują się.
Kids Coder Lab jest niepubliczną placówką oświatowo-wychowawczą wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych pod numerem 271701
Szkoła Kids Coder Lab powstała z inicjatywy Johna i Magdaleny Mulengów.
Założyliśmy Kids Coder Lab, żeby uczyć dzieci kodowania i dać im wiedzę oraz umiejętności, które mnożą ich perspektywy na przyszłość.
Kursy są prowadzone zgodnie ze stosowaną przez Kids Coder Lab metodą blended learning: materiały kursowe online są łączone z ćwiczeniami bez komputera. Miejsce do nauki jest bezpieczne, stworzone z myślą o dzieciach. Uczniowie mają dostęp do materiałów edukacyjnych, żeby kontynuować naukę w domu, i mogą uzyskać pomoc od nauczyciela online.
Uczestnicy tego kursu mogą skorzystać z bezpłatnej usługi odbioru w dwóch wariantach:
Nasza oferta kursów programowania ma kilkadziesiąt pozycji, warto więc skorzystać z filtrowania, żeby zawęzić wybór. Proponujemy w pierwszej kolejności wybrać lokalizację, do której dowożenie dziecka będzie najprostsze lub z której pracownicy Kids Coder Lab mogą przyprowadzać dziecko na zajęcia programowania. W następnym kroku dobrze jest wybrać język wykładowy, w którym będzie uczyło się dziecko (oferujemy kursy w języku angielskim i polskim). Następnie prosimy zwrócić uwagę na grupę wiekową i wybrać tę odpowiednią dla dziecka. Po takim zawężeniu kryteriów do wyboru zostanie od jednego do kilku kursów. Wystarczy już tylko zapoznać się z opisem kursu i wybrać ten, który będzie zgodny z zainteresowaniami dziecka.
Pierwsze zajęcia każdego kursu kodowania lub robotyki dla dzieci mogą być zawsze zajęciami pokazowymi. Można się na nie zapisać bez żadnych zobowiązań. Wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję w formularzu zapisu. Po pierwszych zajęciach poprosimy o deklarację uczestnictwa i, jeśli zajęcia przypadną dziecku do gustu, o opłatę za kurs.
Grupy wiekowe w nauce programowania dla dzieci i młodzieży są naszą rekomendacją, a nie sztywnymi wytycznymi. Niemniej jednak warto przyjrzeć im się bliżej. Z doświadczenia wiemy, że dziecko, które wypada poniżej zalecanej grupy wiekowej, poradzi sobie na kursie, jeśli spełnia jeden lub więcej z poniższych warunków:
- dobrze czuje się w obsłudze komputera,
- ma za sobą inne zajęcia związane z programowaniem lub zadania z tego obszaru wykonywane w domu,
- ma doświadczenia we współpracy ze starszymi dziećmi, np. chodzi na inne zajęcia ze starszymi dziećmi lub dużo czasu spędza ze starszym rodzeństwem w domu.
Najważniejsze jest, żeby dziecko zachęcić, a nie zniechęcić do nauki programowania. Tylko dla niektórych dzieci praca ze starszymi uczniami będzie dodatkowym motywatorem do nauki. Dla większości dzieci byłoby to zniechęcające i sprawiło dodatkową trudność.
Rozważając ewentualny zapis dziecka do starszej grupy, warto też wziąć pod uwagę naturalne etapy rozwoju dziecka – nasze kursy są do nich dostosowane. Pierwszym dużym etapem jest nabycie umiejętności czytania. Dzieci, które nie potrafią jeszcze czytać, uczą się u nas jedynie w najmłodszych grupach dla klas 0–2. Drugi etap to przejście od programowania blokowego do programowania tekstowego. Na naszych kursach programowania dla dzieci wprowadzamy stopniowo elementy programowania tekstowego już od klasy drugiej. Niemniej jednak tylko kursy dla klasy szóstej i wyższych opierają się wyłącznie na programowaniu tekstowym. Z doświadczenia wiemy, że tylko bardzo nieliczni młodzi programiści z klasy piątej są w stanie z sukcesem dołączyć do tych kursów. Większość dzieci potrzebuje „dojrzeć” do nauki programowania w trybie wyłącznie tekstowym, które wymaga dużej cierpliwości. Nie rekomendujemy przeskakiwania tego etapu zbyt wcześnie, z wyprzedzeniem naturalnych możliwości dziecka.
Jeśli po uwzględnieniu wszystkich tych czynników wciąż pojawiają się wątpliwości co do wyboru grupy, zapraszamy na zajęcia. Już po pierwszych zajęciach w dwóch grupach będzie można wyciągnąć wnioski i porozmawiać z instruktorami o tym, jak dziecko sobie radzi. Następnie można wybrać grupę, która jest najlepiej dopasowana do potrzeb dziecka.
Kodowanie przypomina naukę nowego języka. Dzieci zaczynają naukę programowania z wykorzystaniem gier komputerowych, wizualnych języków programowania i rzeczywistych języków skryptowych. Z czasem biorą na warsztat zaawansowane operacje matematyczne stojące za programowaniem.
Umiejętność kodowania przyswojona w młodym wieku otworzy przed dziećmi szeroki wachlarz możliwości i będzie stanowić ich mocny atut w przyszłości. Przy okazji pobudzi ich kreatywność i poszerzy perspektywę.
Na zajęciach dzieci płynnie przechodzą od zwykłej interakcji z technologią do tworzenia technologii pozwalającej na kreatywne, wielowymiarowe wyrażanie samych siebie.
Kodowanie rozwija u dzieci umiejętności matematyczne i analityczne, w tym komunikację logiczną i myślenie krytyczne, a to z kolei pozytywnie wpływa na umiejętność pisania.
Stawiając czoła wcale niełatwym zadaniom i szukając programistycznych rozwiązań dla postawionych przed sobą problemów, dzieci uczą się wytrwałości, ćwiczą cierpliwość i budują pewność siebie.
Kodowanie uczy dzieci skupienia, dokładności, a także planowania i organizacji pracy. Bez tych umiejętności tworzenie bardziej złożonych linijek kodu byłoby niemożliwe.
Skorzystaj z bezpłatnych zajęć pokazowych
Po zajęciach pokazowych możesz:
Chcesz się jeszcze zastanowić?
Wyślij link do kursu na adres e-mail