Robotyka Lego (Master)


Opis kursu

Kurs wprowadza uczniów w świat programowania podczas budowania robotów z zestawami LEGO® Education SPIKE™ Essential. Uczniowie rozwijają wiedzę w oparciu o zagadnienia z przedmiotów STEAM: Science (nauki), Technology (technologii), Engineering (inżynierii), Arts (sztuki), Mathematics (matematyki). W trakcie praktycznej nauki przedmiotów ścisłych uczniowie rozwijają swoje umiejętności konstrukcyjne, budują modele na podstawie instrukcji, a także rozbudowują je według własnych pomysłów.

Wykorzystują klocki oraz części elektroniczne, które następnie programują przy pomocy wizualnego języka programistycznego w przeznaczonej do tego aplikacji. Korzystają z bloczków programistycznych z komendami tekstowymi w aplikacji LEGO® Education SPIKE™, której interfejs przypomina rozwiązania stosowane w Scratch. Uczniowie tworzą, testują i doskonalą programy sterujące robotami, używając do tego sekwencji, pętli i instrukcji warunkowych.

Uczniowie pracują w parach, dzięki czemu rozwijają umiejętność współpracy. Szukają kreatywnych rozwiązań problemu, programują roboty i testują działanie programu, stosując metodę prób i błędów.

Po ukończeniu kursu uczniowie:

  • Stosują myślenie algorytmiczne do programowania robotów
  • Korzystają z bloczków programistycznych do tworzenia programów
  • Stosują pojęcia programistyczne: sekwencja, pętla, instrukcja warunkowa
  • Stosują pojęcia związane z robotyką LEGO® Education: inteligentny hub, matryca świetlna, czujnik kolorów, silniki itp.
  • Wykorzystują programowanie do ożywiania modeli robotów: testują programy metodą prób i błędów
  • Rozpoznają iteracje i schematy
  • Budują roboty według instrukcji oraz konstruują autorskie modele
  • Potrafią przeprowadzić eksperymenty z robotami, a następnie przedstawić ich wyniki na ekranie urządzenia za pomocą tekstu, grafik lub wykresów 

Nasza oferta

pl Zapisz teraz Programowanie i robotyka

Programowanie i robotyka


6–7 lat stacjonarny roczny polski kurs dla początkujących
pl Zapisz teraz Projektowanie aplikacji mobilnych

Projektowanie aplikacji mobilnych


10–12 lat stacjonarny roczny polski kurs dla początkujących
en Zapisz teraz Laboratorium Robloxa

Laboratorium Robloxa


10–12 lat stacjonarny roczny angielski kurs dla początkujących
pl Już wkrótce Programowanie z Minecraft (Senior z Pythonem)

Programowanie z Minecraft (Senior z Pythonem)


10–12 lat stacjonarny roczny polski kurs dla początkujących
Wszystkie kursy

Bądźmy w kontakcie

Subskrybuj nasz newsletter i bądź na bieżąco z nowościami w Kids Coder Lab.

Pole wymagane
Podaj poprawny adres e-mail
Wystąpił błąd