Potrafią wyjaśnić koncepcję uczenia maszynowego oraz jego podobieństwa do ludzkich modeli mentalnych.
Rozróżnią uczenie nadzorowane i nienadzorowane.
Dowiedzą się, jak wykorzystywać proces rozwiązywania problemów do trenowania robota w wykrywaniu wzorców.
Zastosują techniki uczenia maszynowego do symulacji scenariuszy z rzeczywistego świata.
Nauczą się analizować strategie stosowane przez modele komputerowe do podejmowania decyzji na podstawie wzorców danych.
Wytrenują model w AI Lab do rozpoznawania kształtów i tworzenia rekomendacji.
Stworzą aplikację z wykorzystaniem uczenia maszynowego i zintegrują modele w App Lab.
Zdobędą wiedzę, jak ocenić wytrenowane modele uczenia maszynowego pod kątem stronniczości i skuteczności.
Zgłębią procesy przewidywania wzorców danych liczbowych za pomocą narzędzi AI Lab.
Dowiedzą się, jak wykorzystywać narzędzia do wizualizacji danych, aby zidentyfikować cechy o wysokim stopniu zależności w danych.
Podczas kursu uczniowie są wprowadzani do uczenia maszynowego (Machine Learning) i Procesów Rozwiązywania Problemów. Jedno z ich pierwszych zadań to wytrenowanie bota AI do wykrywania wzorców. W trakcie realizacji praktycznych zadań uczniowie odkrywają podobieństwa między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją. Analizują aplikacje wykorzystujące ML, aby zrozumieć, jak wspomaga ono podejmowanie decyzji poprzez identyfikację wzorców w danych. Uczniowie pomagają komputerowi klasyfikować dane, wykorzystując techniki nauki przez doświadczenie oraz eksplorują zastosowania ML w rekomendacjach. Importują wytrenowane modele do App Lab, aby opracować aplikację do rekomendacji książek oraz wdrażać ekrany powitalne i programowanie oparte na zdarzeniach. Uczniowie uczą się o stronniczości modeli, używają kart modeli (Model Cards) i ćwiczą importowanie modeli z danymi liczbowymi do App Lab, dokumentując decyzje, aby poprawić doświadczenia użytkowników. W końcowym projekcie uczniowie symulują wybuch zombie, aby przewidzieć obszary niskiego ryzyka. Wykorzystują dane z sąsiedniego miasta oraz narzędzia wizualizacji danych AI Lab, aby zrozumieć rozpoznawanie wzorców i predykcje. Pod koniec kursu uczniowie będą mieć praktyczne zrozumienie uczenia maszynowego, od budowania i trenowania modeli po dokonywanie predykcji i tworzenie aplikacji.
Trwa pobieranie dostępnych terminów
{{locItem.name}}
{{locItem.address}}
{{groupItem.timeSlot}}
Start: {{groupItem.start}}
{{soldOutLabel}}
Przyprowadzanie/Odbieranie: {{groupItem.pickupLabel}}
Brak dostępnych terminów
Wymagania
Podstawowa znajomość języka angielskiego
Czas trwania kursu
30 spotkań po 60 minut
Grupa wiekowa
9–11 lat
Wielkość grupy
maksymalnie 10 uczestników
Język wykładowy
angielski
Cena
2522.25 zł (kwota płatna z góry, uwzględniająca 5% zniżki)
8 rat po 295 zł
(do pierwszej raty doliczane jest 295 zł wpisowego; łączna opłata za kurs 2655 zł)
Bezpłatne zajęcia pokazowe
Pierwsze zajęcia kursu są bezpłatne. Możesz zapisać na nie dziecko bez żadnych zobowiązań. Decyzję o kontynuacji nauki podejmij po ich zakończeniu.
Zniżki
5% za zapis z Kartą Dużej Rodziny, zapis dziecka na więcej niż jeden kurs lub zapis rodzeństwa
5% za opłatę z góry za cały kurs
Zniżki sumują się.
Kids Coder Lab jest niepubliczną placówką oświatowo-wychowawczą wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych pod numerem 271701
Szkoła Kids Coder Lab powstała z inicjatywy Johna i Magdaleny Mulengów.
Założyliśmy Kids Coder Lab, żeby uczyć dzieci kodowania i dać im wiedzę oraz umiejętności, które mnożą ich perspektywy na przyszłość.
Kursy są prowadzone zgodnie ze stosowaną przez Kids Coder Lab metodą blended learning: materiały kursowe online są łączone z ćwiczeniami bez komputera. Miejsce do nauki jest bezpieczne, stworzone z myślą o dzieciach. Uczniowie mają dostęp do materiałów edukacyjnych, żeby kontynuować naukę w domu, i mogą uzyskać pomoc od nauczyciela online.
Uczestnicy tego kursu mogą skorzystać z bezpłatnej usługi odbioru w dwóch wariantach:
Nasza oferta kursów programowania ma kilkadziesiąt pozycji, warto więc skorzystać z filtrowania, żeby zawęzić wybór. Proponujemy w pierwszej kolejności wybrać lokalizację, do której dowożenie dziecka będzie najprostsze lub z której pracownicy Kids Coder Lab mogą przyprowadzać dziecko na zajęcia programowania. W następnym kroku dobrze jest wybrać język wykładowy, w którym będzie uczyło się dziecko (oferujemy kursy w języku angielskim i polskim). Następnie prosimy zwrócić uwagę na grupę wiekową i wybrać tę odpowiednią dla dziecka. Po takim zawężeniu kryteriów do wyboru zostanie od jednego do kilku kursów. Wystarczy już tylko zapoznać się z opisem kursu i wybrać ten, który będzie zgodny z zainteresowaniami dziecka.
Pierwsze zajęcia każdego kursu kodowania lub robotyki dla dzieci mogą być zawsze zajęciami pokazowymi. Można się na nie zapisać bez żadnych zobowiązań. Wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję w formularzu zapisu. Po pierwszych zajęciach poprosimy o deklarację uczestnictwa i, jeśli zajęcia przypadną dziecku do gustu, o opłatę za kurs.
Grupy wiekowe w nauce programowania dla dzieci i młodzieży są naszą rekomendacją, a nie sztywnymi wytycznymi. Niemniej jednak warto przyjrzeć im się bliżej. Z doświadczenia wiemy, że dziecko, które wypada poniżej zalecanej grupy wiekowej, poradzi sobie na kursie, jeśli spełnia jeden lub więcej z poniższych warunków:
- dobrze czuje się w obsłudze komputera,
- ma za sobą inne zajęcia związane z programowaniem lub zadania z tego obszaru wykonywane w domu,
- ma doświadczenia we współpracy ze starszymi dziećmi, np. chodzi na inne zajęcia ze starszymi dziećmi lub dużo czasu spędza ze starszym rodzeństwem w domu.
Najważniejsze jest, żeby dziecko zachęcić, a nie zniechęcić do nauki programowania. Tylko dla niektórych dzieci praca ze starszymi uczniami będzie dodatkowym motywatorem do nauki. Dla większości dzieci byłoby to zniechęcające i sprawiło dodatkową trudność.
Rozważając ewentualny zapis dziecka do starszej grupy, warto też wziąć pod uwagę naturalne etapy rozwoju dziecka – nasze kursy są do nich dostosowane. Pierwszym dużym etapem jest nabycie umiejętności czytania. Dzieci, które nie potrafią jeszcze czytać, uczą się u nas jedynie w najmłodszych grupach dla klas 0–2. Drugi etap to przejście od programowania blokowego do programowania tekstowego. Na naszych kursach programowania dla dzieci wprowadzamy stopniowo elementy programowania tekstowego już od klasy drugiej. Niemniej jednak tylko kursy dla klasy szóstej i wyższych opierają się wyłącznie na programowaniu tekstowym. Z doświadczenia wiemy, że tylko bardzo nieliczni młodzi programiści z klasy piątej są w stanie z sukcesem dołączyć do tych kursów. Większość dzieci potrzebuje „dojrzeć” do nauki programowania w trybie wyłącznie tekstowym, które wymaga dużej cierpliwości. Nie rekomendujemy przeskakiwania tego etapu zbyt wcześnie, z wyprzedzeniem naturalnych możliwości dziecka.
Jeśli po uwzględnieniu wszystkich tych czynników wciąż pojawiają się wątpliwości co do wyboru grupy, zapraszamy na zajęcia. Już po pierwszych zajęciach w dwóch grupach będzie można wyciągnąć wnioski i porozmawiać z instruktorami o tym, jak dziecko sobie radzi. Następnie można wybrać grupę, która jest najlepiej dopasowana do potrzeb dziecka.
Kodowanie przypomina naukę nowego języka. Dzieci zaczynają naukę programowania z wykorzystaniem gier komputerowych, wizualnych języków programowania i rzeczywistych języków skryptowych. Z czasem biorą na warsztat zaawansowane operacje matematyczne stojące za programowaniem.
Umiejętność kodowania przyswojona w młodym wieku otworzy przed dziećmi szeroki wachlarz możliwości i będzie stanowić ich mocny atut w przyszłości. Przy okazji pobudzi ich kreatywność i poszerzy perspektywę.
Na zajęciach dzieci płynnie przechodzą od zwykłej interakcji z technologią do tworzenia technologii pozwalającej na kreatywne, wielowymiarowe wyrażanie samych siebie.
Kodowanie rozwija u dzieci umiejętności matematyczne i analityczne, w tym komunikację logiczną i myślenie krytyczne, a to z kolei pozytywnie wpływa na umiejętność pisania.
Stawiając czoła wcale niełatwym zadaniom i szukając programistycznych rozwiązań dla postawionych przed sobą problemów, dzieci uczą się wytrwałości, ćwiczą cierpliwość i budują pewność siebie.
Kodowanie uczy dzieci skupienia, dokładności, a także planowania i organizacji pracy. Bez tych umiejętności tworzenie bardziej złożonych linijek kodu byłoby niemożliwe.
Skorzystaj z bezpłatnych zajęć pokazowych
Po zajęciach pokazowych możesz:
Chcesz się jeszcze zastanowić?
Wyślij link do kursu na adres e-mail