Programuj, gdzie chcesz


Opis kursu

Kurs wprowadza uczniów w świat programowania podczas aktywności bez komputerów. Dzięki podejmowaniu zadań programistycznych w formie offline, uczniowie mają szansę na uważne, krytyczne i kreatywne rozwiązywanie problemów podczas współpracy z innymi. Rozwijają zainteresowanie programowaniem i odkrywają, że myślenie algorytmiczne przydaje się nie tylko na lekcjach informatyki, ale także w codziennym życiu.

Uczniowie poznają pojęcia z zakresu programowania i rozwijają myślenie komputacyjne. Myślenie komputacyjne, zwane również myśleniem algorytmicznym, to zestaw metod umożliwiających rozwiązywanie problemów. Uczniowie uczą się, jak projektować algorytmy przed rozpoczęciem kodowania. Proponują rozwiązania programistyczne oraz zapoznają się z pojęciami i słownictwem programistycznym w trakcie nauki offline – przy pomocy łamigłówek logicznych, gier planszowych, a także pracy z robotem edukacyjnym. Praca nad grupowymi projektami pozwoli na rozwinięcie kreatywności i umiejętności pracy w zespole. Uczniowie oswajają się z takimi koncepcjami jak pętle, instrukcje warunkowe i zmienne.

Po ukończeniu kursu uczniowie:

  • Stosują myślenie algorytmiczne
  • Tworzą algorytmy sekwencyjne
  • Stosują algorytmy w rozwiązywaniu problemów matematycznych
  • Wykorzystują logikę i umiejętność rozwiązywania problemów
  • Rozpoznają iteracje i schematy

Nasza oferta

pl Zapisz teraz Projektowanie aplikacji mobilnych

Projektowanie aplikacji mobilnych


10–12 lat stacjonarny roczny polski kurs dla początkujących
pl Zapisz teraz Programowanie i robotyka

Programowanie i robotyka


6–7 lat stacjonarny roczny polski kurs dla początkujących
en Zapisz teraz Laboratorium Robloxa

Laboratorium Robloxa


10–12 lat stacjonarny roczny angielski kurs dla początkujących
pl Już wkrótce Przygoda z kodowaniem

Przygoda z kodowaniem


6–8 lat stacjonarny roczny polski kurs dla początkujących
Wszystkie kursy

Bądźmy w kontakcie

Subskrybuj nasz newsletter i bądź na bieżąco z nowościami w Kids Coder Lab.

Pole wymagane
Podaj poprawny adres e-mail
Wystąpił błąd