Znają proces tworzenia gry od tworzenia zasad poprzez realizację projektu i testowanie gry po publikację w społeczności Roblox
Programują tekstowo w języku oraz znają konstrukcje języków programowania, takie jak warunki, pętle i zmienne
Gromadzą dostępne zasoby i wykorzystują je w tworzeniu trójwymiarowego świata gry
Znają podstawowe konstrukcje programowania obiektowego, takie jak atrybuty, metody i klasy, oraz rozumieją ich rolę w wykonywanych projektach
Poznają angielską terminologię związaną z programowaniem
W trakcie tego kursu uczniowie poznają zasady tworzenia gier w Roblox Studio oraz podstawy narzędzi i bibliotek wykorzystywanych na platformie. Rozpoczynają przygodę z tworzeniem gier w Roblox od prostych, krótkich projektów, by następnie przejść do tworzenia złożonych, samodzielnych gier. Uczniowie dowiadują się, jak zaprojektować świat gry oraz jak wykorzystywać dostępne w grze zasoby, takie jak przedmioty, rośliny i budynki, i działać kreatywnie.
Uczniowie w czasie kursu programują ruchy postaci i wydarzenia w grze w tekstowym języku programowania Lua, dzięki czemu poznają koncepcje związane z programowaniem obiektowym oraz doskonalą znajomość uniwersalnych konstrukcji języków programowania, takich jak instrukcje warunkowe, zmienne, pętle oraz komunikaty. W trakcie wykonywania projektów uczniowie testują wypracowane rozwiązania w Roblox Studio, a następnie publikują ukończone projekty, dzieląc się własnymi osiągnięciami z rówieśnikami. Mają również okazję zapoznać się z angielską terminologią programistyczną.
Trwa pobieranie dostępnych terminów
{{locItem.name}}
{{locItem.address}}
{{groupItem.timeSlot}}
Start: {{groupItem.start}}
{{soldOutLabel}}
Przyprowadzanie/Odbieranie: {{groupItem.pickupLabel}}
Brak dostępnych terminów
Wymagania
Podstawowa znajomość języka angielskiego
Czas trwania kursu
30 spotkań po 60 minut
Grupa wiekowa
10–12 lat
Wielkość grupy
maksymalnie 12 uczestników
Język wykładowy
angielski
Cena
2522.25 zł (kwota płatna z góry, uwzględniająca 5% zniżki)
8 rat po 295 zł
(do pierwszej raty doliczane jest 295 zł wpisowego; łączna opłata za kurs 2655 zł)
Bezpłatne zajęcia pokazowe
Pierwsze zajęcia kursu są bezpłatne. Możesz zapisać na nie dziecko bez żadnych zobowiązań. Decyzję o kontynuacji nauki podejmij po ich zakończeniu.
Zniżki
5% za zapis z Kartą Dużej Rodziny, zapis dziecka na więcej niż jeden kurs lub zapis rodzeństwa
5% za opłatę z góry za cały kurs
Zniżki sumują się.
Kids Coder Lab jest niepubliczną placówką oświatowo-wychowawczą wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych pod numerem 271701
Szkoła Kids Coder Lab powstała z inicjatywy Johna i Magdaleny Mulengów.
Założyliśmy Kids Coder Lab, żeby uczyć dzieci kodowania i dać im wiedzę oraz umiejętności, które mnożą ich perspektywy na przyszłość.
Kursy są prowadzone zgodnie ze stosowaną przez Kids Coder Lab metodą blended learning: materiały kursowe online są łączone z ćwiczeniami bez komputera. Miejsce do nauki jest bezpieczne, stworzone z myślą o dzieciach. Uczniowie mają dostęp do materiałów edukacyjnych, żeby kontynuować naukę w domu, i mogą uzyskać pomoc od nauczyciela online.
Uczestnicy tego kursu mogą skorzystać z bezpłatnej usługi odbioru w dwóch wariantach:
Nasza oferta kursów programowania ma kilkadziesiąt pozycji, warto więc skorzystać z filtrowania, żeby zawęzić wybór. Proponujemy w pierwszej kolejności wybrać lokalizację, do której dowożenie dziecka będzie najprostsze lub z której pracownicy Kids Coder Lab mogą przyprowadzać dziecko na zajęcia programowania. W następnym kroku dobrze jest wybrać język wykładowy, w którym będzie uczyło się dziecko (oferujemy kursy w języku angielskim i polskim). Następnie prosimy zwrócić uwagę na grupę wiekową i wybrać tę odpowiednią dla dziecka. Po takim zawężeniu kryteriów do wyboru zostanie od jednego do kilku kursów. Wystarczy już tylko zapoznać się z opisem kursu i wybrać ten, który będzie zgodny z zainteresowaniami dziecka.
Pierwsze zajęcia każdego kursu kodowania lub robotyki dla dzieci mogą być zawsze zajęciami pokazowymi. Można się na nie zapisać bez żadnych zobowiązań. Wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję w formularzu zapisu. Po pierwszych zajęciach poprosimy o deklarację uczestnictwa i, jeśli zajęcia przypadną dziecku do gustu, o opłatę za kurs.
Grupy wiekowe w nauce programowania dla dzieci i młodzieży są naszą rekomendacją, a nie sztywnymi wytycznymi. Niemniej jednak warto przyjrzeć im się bliżej. Z doświadczenia wiemy, że dziecko, które wypada poniżej zalecanej grupy wiekowej, poradzi sobie na kursie, jeśli spełnia jeden lub więcej z poniższych warunków:
- dobrze czuje się w obsłudze komputera,
- ma za sobą inne zajęcia związane z programowaniem lub zadania z tego obszaru wykonywane w domu,
- ma doświadczenia we współpracy ze starszymi dziećmi, np. chodzi na inne zajęcia ze starszymi dziećmi lub dużo czasu spędza ze starszym rodzeństwem w domu.
Najważniejsze jest, żeby dziecko zachęcić, a nie zniechęcić do nauki programowania. Tylko dla niektórych dzieci praca ze starszymi uczniami będzie dodatkowym motywatorem do nauki. Dla większości dzieci byłoby to zniechęcające i sprawiło dodatkową trudność.
Rozważając ewentualny zapis dziecka do starszej grupy, warto też wziąć pod uwagę naturalne etapy rozwoju dziecka – nasze kursy są do nich dostosowane. Pierwszym dużym etapem jest nabycie umiejętności czytania. Dzieci, które nie potrafią jeszcze czytać, uczą się u nas jedynie w najmłodszych grupach dla klas 0–2. Drugi etap to przejście od programowania blokowego do programowania tekstowego. Na naszych kursach programowania dla dzieci wprowadzamy stopniowo elementy programowania tekstowego już od klasy drugiej. Niemniej jednak tylko kursy dla klasy szóstej i wyższych opierają się wyłącznie na programowaniu tekstowym. Z doświadczenia wiemy, że tylko bardzo nieliczni młodzi programiści z klasy piątej są w stanie z sukcesem dołączyć do tych kursów. Większość dzieci potrzebuje „dojrzeć” do nauki programowania w trybie wyłącznie tekstowym, które wymaga dużej cierpliwości. Nie rekomendujemy przeskakiwania tego etapu zbyt wcześnie, z wyprzedzeniem naturalnych możliwości dziecka.
Jeśli po uwzględnieniu wszystkich tych czynników wciąż pojawiają się wątpliwości co do wyboru grupy, zapraszamy na zajęcia. Już po pierwszych zajęciach w dwóch grupach będzie można wyciągnąć wnioski i porozmawiać z instruktorami o tym, jak dziecko sobie radzi. Następnie można wybrać grupę, która jest najlepiej dopasowana do potrzeb dziecka.
Kodowanie przypomina naukę nowego języka. Dzieci zaczynają naukę programowania z wykorzystaniem gier komputerowych, wizualnych języków programowania i rzeczywistych języków skryptowych. Z czasem biorą na warsztat zaawansowane operacje matematyczne stojące za programowaniem.
Umiejętność kodowania przyswojona w młodym wieku otworzy przed dziećmi szeroki wachlarz możliwości i będzie stanowić ich mocny atut w przyszłości. Przy okazji pobudzi ich kreatywność i poszerzy perspektywę.
Na zajęciach dzieci płynnie przechodzą od zwykłej interakcji z technologią do tworzenia technologii pozwalającej na kreatywne, wielowymiarowe wyrażanie samych siebie.
Kodowanie rozwija u dzieci umiejętności matematyczne i analityczne, w tym komunikację logiczną i myślenie krytyczne, a to z kolei pozytywnie wpływa na umiejętność pisania.
Stawiając czoła wcale niełatwym zadaniom i szukając programistycznych rozwiązań dla postawionych przed sobą problemów, dzieci uczą się wytrwałości, ćwiczą cierpliwość i budują pewność siebie.
Kodowanie uczy dzieci skupienia, dokładności, a także planowania i organizacji pracy. Bez tych umiejętności tworzenie bardziej złożonych linijek kodu byłoby niemożliwe.
Skorzystaj z bezpłatnych zajęć pokazowych
Po zajęciach pokazowych możesz:
Chcesz się jeszcze zastanowić?
Wyślij link do kursu na adres e-mail